Gala SuperBlog 2011

Introducere: Eu și SuperBlog 2011

În ultimele două luni, întreagul meu mod de viață a gravitat în jurul concursului SuperBlog. La sfârșitul lunii septembrie, după o perioadă de latență profundă (liceul se terminase, iar facultatea îmi părea încă prea departe, deși în câteva săptămâni începeam cursurile Facultății de Medicină) aveam nevoie de un impuls care să redea cotidianului voluptatea de care îmi era atât de dor. Am aflat de acest concurs de pe blogul dlui Ariton (Misterele Dunării) și am acceptat imediat provocarea, gândindu-mă dincolo de premiile consistente la perspectiva unui duel între mine și creativitatea mea încercând să văd cât de departe pot duce această calitate. Acest aspect coroborat cu pasiunea de a scrie, care a ținut acest blog în viață timp de mai bine de patru ani, m-a determinat să fac primul pas spre o experiență unică.

La începutul concursului, nu știam foarte bine în ce mă bag (nu mai scrisesem niciodată advertoriale), însă entuziasmul specific oricărui început de drum mi-a dat puterea de a trece peste dificultățile pe care le-am întâlnit. De la etapă la etapă, am înțeles ce presupune cu adevărat acest concurs și, mai ales, cum să abordez fiecare temă. Dincolo de creativitate, cel mai mult contează tenacitatea. Pentru mine, cea mai mare provocare a fost să termin acest concurs. Încercând să-mi împart timpul între facultate și SuperBlog, am început treptat să depășesc termenele limită alegându-mă la final cu 33 de puncte penalizare (fără aceste puncte penalizare aș fi urcat în clasament 9 poziții). Au fost destule momente în care mă gândeam să renunț, însă ceea ce m-a ținut în viață a fost un premiu de la Aventuria.ro pe care urmam să-l primesc doar dacă terminam cu bine concursul. Cu toate acestea, de o săptămână, de când s-a terminat concursul, simt că ceva îmi lipsește ceea ce înseamnă că SuperBlog și-a găsit locul undeva înăuntrul meu. Cu siguranță voi participa și anul viitor!

Ca să nu lungesc prea mult articolul, voi rezuma totul prezentând câteva date: 33 etape, 2 luni, 2854(-33)/3300 puncte, locul 21/72 de finaliști. Premii: 100$ (Oktal.roASUS – locul 21 în clasamentul final), 400 lei (Aventuria.rolocul I la etapa 9), 300 lei (Borealylocul I la etapa 26)

Gala SuperBlog 2011

Conform dictonului ”după muncă și răsplată”, ieri, 20 decembrie 2011, a avut loc Gala SuperBlog. Evenimentul a avut loc la Hotelul NH Bucharest (profit de această ocazie pentru a spune că au fost niște gazde extraordinare) și a fost transmis în direct pe RadioLynx.

Foto: Octavian Dunăre

Prima parte a galei (a cărei maestră de ceremonie a fost Claudia Pătrașcu – Swissplan) i-a adus în fața bloggerilor pe câștigătorii edițiilor precedente, și anume, Manuel Cheța și Bogdan Mihalașcu, dar și pe marele câștigător al ediției de anul aceste, Robin Molnar. Apoi s-a purces la prezentarea fiecărui blogger prezent, aspect foarte important pentru că dincolo de emoțiile de rigoare, s-a putut observa cum oameni din medii diferite, cu experiențe diferite, dar și cu perspective diferite s-au prins în hora SuperBlog, și mai mult decât atât s-au creat legături agregându-se o adevărată comunitate în jurul acestui concurs. Cel mai interesant mi s-a părut să remarc cu această experiență a marcat fiecare blogger, pentru că o astfel de provocare, un maraton de substanță, creativitate și răbdare nu poate trece fără să schimbe ceva în interiorul fiecăruia dintre noi. De asemenea, organizatorii, sponsorii și partenerii media prezenți s-au prezentat și au vorbit despre ceea a fost Superblog 2011. Partea a doua a fost reprezentată de premierea propriu-zisă. Diplome, vouchere, aplauze și premii surpriză pentru bloggeri, dar și surprize cu adevărat emoționante pentru organizatori. În pauze, s-au născut discuții inflăcărate între bloggeri despre concurs (probe, sponsori etc.) dar și despre statutul de blogger.

Petrecerea și dansul s-au ținut la Club Spice. Cocktail-uri, Bere și muzică cu adevărat bună. Am discutat despre bloguri, despre perspectivele Superblog, despre noi și despre proiectele noastre. Muzică live și dans până spre dimineață. Mi-a făcut plăcere să cunosc offline o parte dintre participanți (Gabi – Berilac.com, Șerban – Soacra.eu, `Mnealui, Silvia Iordache, Robin Molnar, Laurențiu Iancu, Șerban Păun, Manuel Cheța, Bogdan Mihalașcu și alții) dar și pe Claudia Pătrașcu, Albert Budică (SwissPlan), Dragoș Marin (Edimax) sau Mirela Surghie (real,- Hypermarket), deși mai sunt și alții ce trebuie amintiți (atât bloggeri cât și parteneri), fiecare fiind o componentă importantă a comunității SuperBlog ceea ce înseamnă că fără unul sau altul SuperBlog n-ar mai fi ceea ce este.

Aștept să vina fotografiile (pentru a ilustra cel mai bine atmosfera caldă, pozivită și de-a dreptul plină de emoție care a învălui acest eveniment). Până atunci, am pus două poze pe care Octavian Dunăre, ASUS, le-a urcat în timpul evenimentului pe Facebook (sper să nu fie cu supărare).

Sunt multe de spus despre acest eveniment important pentru blogosfera din România tocmai datorită faptului că stimulează creativitatea, componenta de bază a scrisului, îmbinând-o totodată cu tenacitatea și anduranța, dar încă sunt cuprins de emoție și sper să fi atins în acest articol cele mai importante aspecte, care dincolo de o prezentare personală a galei este și o analiză a ceea ce a însemnat pentru mine acest concurs.

Felicitări organizatorilor, partenerilor și bloggerilor (care au un reușit să termine cu bine acest concurs), și sper să ne revedem cu bine la ediția din 2012!

PS: Foarte important! A apărut înregistrarea video a galei!  

4 gânduri despre „Gala SuperBlog 2011

  1. Din nou SuperBlog | Cristian Munthe

Lasă un răspuns

