Prima zi ca student la medicină

Ieri am început noul an universitar ca student al Universității de Medicină și Farmacie ”Carol Davila” București – Facultatea de Medicină.

N-am să spun prea multe pentru că încă îmi mai trebuie timp să înțeleg foarte bine ce se întamplă cu mine și de aceea vă rog să urmăriți un reportaj produs de Sănătatea TV (unde dincolo de cuvântul Rectorului și al lui Sorin Oprescu sunt prezentate și câteva scurte interviuri cu  stundeții mediciniști din anul I, printre care ma aflu și eu).
Apăsați pe imaginea de mai jos pentru a vedea reportajul! 

‘Carol Davila’ University of Medicine – Ovidiu Anca (http://www.panoramio.com/photo/24491275)

PS: Vă voi ține la curent cu evenimentele importante din viața studenților mediciniști, în general, și, în special, cu viața mea de student la medicină, așa cum am făcut și pe parcursul liceului!

8 gânduri despre „Prima zi ca student la medicină

Lasă un răspuns

