HOLA! Tulcea

La sfârșitul săptămânii trecute am participat la workshop-ul de dezvoltare personală HOLA! susținut de către Youth Academy.

Youth Academy este o organizatie energică implicată activ în dezvoltarea şi implementarea de proiecte în sfera educaţiei non-formale româneşti. Proiectele lor fac parte din ceea ce putem numi educaţie alternativă şi dezvoltă o gamă largă de abilităţi, urmarind astfel să asigure un nivel superior al procesului de învăţare pentru toţi tinerii cu care intră în contact (*).

Hola! nu este primul workshop de dezvoltare personală la care particip însă Hola! m-a impresionat mult prin dinamismul activităților, viziunea asupra eduției non-formale, profesionalism dar si prin informațiile primite. În prima zi ne-am axat pe lucrul în echipa, comunicare și carieră; creativitatea, organizarea timpului și personalitatea fiind lăsate pentru cea de-a doua zi. Impactul pe care acest workshop l-a avut asupra mea a fost unul major datorita informațiilor primite dar și prin modul în care ele mi-au fost transmise (unele nefiind noi pentru mine, însă acum, primite in alta forma, le-am acordat mai multă atenție).

Ca trainer l-am avut pe Iulian Olariu. El a reușit să ne explice bine conceptele pe care ni le-a prezentat, a răspuns de fiecare dată întrebărilor pe care noi i le-am pus și poate, cel mai important, ne-a împărtășit din experiența proprie.

Așadar, dacă aveți vreodată ocazia de a participa la un training/workshop organizat de catre cei de la Youth Academy, mai ales în cadrul proiectului HOLA!, nu întârziați să răspundeți pozitiv!

2 gânduri despre „HOLA! Tulcea

  1. HOLA! Advanced Tulcea « Cristian Munthe

Lasă un răspuns

