Rezultatele alegerilor (Liceul Teoretic Grigore Moisil Tulcea)

Astazi au avut loc alegerile pentru Presedintele Consiliului Scolar al Elevilor la Liceul Teoretic Grigore Moisil Tulcea

In urma cu cateva minute au fost date rezultatele finale ale alegerilor. Astfel:

  1. Marina Elena Veselin – 179 de voturi
  2. Florentina Oprea – 166
  3. Ioana Ichim – 125
  4. Roxana Filip  – 88
  5. Cristian Glavan – 75

Noul Presedinte al Consiliului Scolar al Elevilor LTGM este Veselin Marina! Felicitari! Florentina Oprea va fi vicepresedintele CSE.

Dintre cei aproximativ 700 de elevi ai LTGM, 638 si-au exprimat dreptul de vot. Au fost 5 voturi anulate.

Multumesc lui Florin Mistrapau pentru informatii.

LE:  Aici puteti citi scrisoarea de intentie a Marinei Veselin: Click !

39 de gânduri despre „Rezultatele alegerilor (Liceul Teoretic Grigore Moisil Tulcea)

  1. In viata nu castiga numai cine vrei tu…imi pare rau…X :P Daca ai curaj iti dai si numele,ca nu suntem animale sa nu ii suportam pe cei din jur …

  2. Dezbaterea a fost decisiva pentru rezultatele votului, pe langa pixurile de campanie, ceea ce nu poate decat sa ma bucure, avand in vedere ca am fost moderator – inseamna ca am facut impreuna o treaba buna.

  3. Elena Veselin, noua presedinta a moisilistilor!

  4. Da,stiu,insa se pare ca multi nu inteleg ca m-am zbatut sa ajung aici,si incep sa se poarte „murdar”…:)dar asta este,un an trebuie sa ma suporte..daca doreau sa iasa „favoritul” lor,trebuiau sa faca orice ca sa iasa el…

  5. Favorita mea era Flori, deci n-am nimic personal cu tine :P Oricum ptr patiseria aia cred ca mi-as vinde sufletul ;;) :)))) Felicitari oricum :)

  6. Sunt surprinsa si dezamagita de rezultat. Intradevar, pareau a fi alti favoriti.
    Candidatii nu prea si-au facut campania ca sa informeze majoritatea elevilor ce proiecte au in plan, iar acele afise nu spun prea multe. Mai ales bobocii, care nu cunosc multi din clasele mai mari, ce sa voteze? unii habar n-aveau ce se voteaza, sau ca astazi se voteaza?
    Ar fi intrebarea..din cei care au votat cu veselin, cati au votat in cunostinta de cauza ..si cati au bifat „X” la intamplare in dreptul numelui ei?

  7. Cei care ma cunosc din clasele de a9a,sunt la cercetasi.Si cu ocazia unei intalniri fiind intrebata de planurile mele le-am prezentat tot ce am avut de prezentat,si probabil au transmis informatia mai departe colegilor,deci eu m-am ocupat, cat am putut de serios,de campanie si m-au votat cei care au vrut si care au incredere in mine.Cat despre „votul la nimereala” nu pot sa spun decat prin absurd „NOROCUL MEU” Prin aceasta cale le multumesc celor care m-au votat,si cat despre cei care nu ma suporta si sunt dezamagiti de „victoria” mea,vor trebuie sa ma inghita un an,apoi sper sa iasa favoritul lor.Si in legatura cu,acel comentariu delicat din partea ta „X” , nu cred ca e cam civilizat sa reactionezi asa,in viata nu este mereu cum ai tu chef:)Si oricum stati linistiti ca cei care au candidat la Presedentia Consiliului Elevilor LTGM vor face parte din acest consiliu si vor fi acolo pentru fiecre dintre voi.

  8. Problema legata de votul la intamplare sau in necunostinta de cauza exista. La toate evenimentele electorale s-a pus aceasta problema, insa principala responsabilitate a unui vot exprimat in cunostinta de cauza este a votantului, care are dreptul, dar si responsabilitatea de a se informa asupra alegerilor pe care le are de facut. Nu neg insa responsabilitatea candidatilor de a informa corect si complet alegatorii.

    Totusi, sunt de parere ca voturile la intamplare reprezinta un procent mult prea mic si de aceea nu au afectat intr-o mare masura rezultatele scrutinului.

  9. „Probabil” au transmis, deci nu ai de unde sa sti. Spun lucrurile astea pentru ca am umblat prin clase cu „urnele” si „buletinele” de vot…da, tu stii mai bine ce ai facut. N-am facut niciun comentariu privind campania ta,caz particularizat . Mi-am exprimat doar parerea generala in legatura cu „Ziua de votare” .. da, daa, bucura`te de „norocul tau” , cat de matur..
    Mda, sa vedem daca si faptele vor fi pe masura cuvintelor si cum vei reusi sa multumesti pe fiecare catusi de putin.
    Ce vrei sa zici prin „delicat” ? Am venit cu ceva strict la adresa ta? Nu. Asa ca te-as ruga sa nu aberezi despre comentariul meu. Am comentat postu` asta, nu pe tine. Cum am reactionat? Am zis ca eu vroiam ceva si am inceput sa dau din picoare ca nu si nu? Hai sa fim seriosi. Esti „presedinta” , am [avem] alte pretentii de la tine.

  10. Stiu prea bine cine sunt. Stiu prea bine ce vreau sa exprim. Si nu e vina mea ca altii interpreteaza pe bunul plac. Lasti`o asa :)). Ma abtin.

  11. :))Ce replici ai….prin simplul tau comment „cac pe ea”,demonstrezi ca nu iti convenea ca am iesit eu..Daca sunt presedinte de azi,tot la nivelul vostru sunt,asa ca nu am nici un motiv sa fac pe interesanta,sa ma dau mare,sau sa am aere de persoana inteligenta,as prefera sa nu mai fi asa tare de gura,si as prefera sa vb fata in fata decat sa ne certam pe un blog.Astept sa ma cauti si sa imi spui ce ai pe inime:))Cat despre faptele si planurile mele,rezultatele se vor vedea in timp,daca conducerea ma va ajuta bineinteles.Multumesc de intelegere…

  12. Doamne ce discutii. Eu o felicit pe sefa. Chiar ma bucur ca a castigat ea. :)

    Terminati cu cearta. Asta e. Mereu vor exista si oameni nemultumiti.

  13. Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:13 PM): hey
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:16 PM): felicitarile mele
    Marina (10/28/2010 8:24:20 PM): multumesc
    Marina (10/28/2010 8:24:22 PM):
    Marina (10/28/2010 8:24:24 PM): tu esti?
    Marina (10/28/2010 8:24:25 PM): scuze
    Marina (10/28/2010 8:24:27 PM): da nu te stiu
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:36 PM): nu ma stii
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:38 PM): dar tiam facut campanie
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:41 PM): in randul bobocilor
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:42 PM): )
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:47 PM): mai multa decat tia facut oricine
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:48 PM):
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:49 PM): deci
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:51 PM): eu sunt elena
    Marina (10/28/2010 8:24:52 PM): o
    Marina (10/28/2010 8:24:53 PM): multumesc
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:24:55 PM): sefa clasei a9a A
    Marina (10/28/2010 8:24:56 PM):
    Marina (10/28/2010 8:24:57 PM): elena
    Marina (10/28/2010 8:25:00 PM): sau marina incantata
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:25:02 PM):
    Marina (10/28/2010 8:25:03 PM): opa
    Marina (10/28/2010 8:25:17 PM): aaa
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:25:18 PM): npc
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:25:23 PM): si mia placut
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:25:25 PM): dosaru’ tau
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:26:15 PM): sper sa ne cunoastem face to face la urmatorul consiliu )
    Ella Smile :) (10/28/2010 8:26:25 PM): pe mine niciodata nu ma cheama knd e consiliu cu toata lumea

    Deci,trage fiecare concluziile,nici macar nu stiam cine este.

  14. Felicitari draga mea Marina >:D< stii ca te-am sustinut si eu, desi timpul curge pentru noi, si ne indepartam cu pasi repezi de liceu.
    Am primit feedback-uri pozitive, deci sunt convinsa ca totul va fi ok. Iti urez mult succes.:*

    Manuela Hortolomei ( XII E)

  15. Am uitat sa mentionez: Imi pare rau pentru clasele mai mici, daca intradevar ei au fost atat de putin informati, dar la noi chiar au fost controverse legat de votarea de astazi. Toti candidatii s-au prezentat foarte bine, motiv pentru care nu este o diferenta foarte mare la punctaj. Felicitari tuturor >:D<

  16. Felicitari castigatoarei!

    Campania a trecut, certurile nu au rost, acum trebuie sa vedem proiecte puse in aplicare…succes, Marina :* !

    * Vicepresedinti sunt, in urma rezultatelor votului, Flori si Ioana. *

  17. vad ca toata lumea si-a exprimat parerea asa ca hai sa o fac si eu. pot sa zic cel putin 5 colegi care au facut faza „inchide un ochi, cu celalalt uita-te pe fereastra , pune pixu pe foaie si fa un x unde nimeresti”. dar asta nu conteaza. cine o iesit , o iesit. eu unu, simplu, nu te plac.deloc. de asemenea, bobocilor mai desumflati-va fratilor umpic. va dam un ac , ceva? anyway, revenind… sper sa faci ceva bun pt liceul asta si sa dovedesti tuturor alegatorilor si ne-alegatorilor ca ai meritat sa fii aleasa.

Lasă un răspuns

