#tulceameet

Sambata seara am fost la pizzeria MGM, acolo unde m-am intalnit cu cei mai vocali blogari tulceni la #tulceameet (blogmeet+beermeet), acesta fiind cam primul eveniment de acest gen din Tulcea. Au mai fost Aurel Stanica, Liviu Hariton, Radu Borzea, Ionut Puerava, Roxanne, George Manolache, Daniel Nastase, Cristian Anton, Alexandra Mocanu si Cristi.

Am vorbit despre fel de fel de lucruri, am ras mult, s-au facut fotografii. Aceasta intalnire a avut cam tot trebuia … a fost ca o saorma buna. Am vorbit cu Aurel despre rolul blogului in promovarea activitatilor lui si in general a muzeelor tulcene. Cei care au fost la pranz la fotosocializare ne-au povestit cum au transformat niste miei in arta. Radu a provocat o discutie despre proiectele online si a spus bancuri cu si despre matematica. Ionut a deschis un subiect sensibil despre liceenii de astazi. (…) Ana a avut mere.

Acum serios, chiar ma bucur ca am participat la aceasta intalnire, ca am cunoscut oameni exceptionali si mai ales ca prin aceste actiuni se creaza o comunitate (in adevaratul sens al cuvantului). Sper ca astfel de intalniri sa se repete si data viitoare sa vorbim putin mai mult despre proiectele noastre.

Alte informatii plus fotografii gasiti la Liviu si la Aurel.

2 gânduri despre „#tulceameet

Lasă un răspuns

