Moisilistii, ieri si azi

Așteptam ca pe o binecuvântare trecerea zilei liceului pentru ca ultima săptămână a însemnat pentru mine documentare, filmări și montaj. Trebuia ca pana astăzi sa realizez un film documentar despre istoria atât de încețoșată a liceului. Au fost clipe în care am crezut ca nu voi reuși sa-l fac altfel decât plicticos și chiar am crezut ca n-o sa reușesc sa-l termin.

Așadar, dupa ce am primit sarcina, am inceput sa ma documentez.  Pentru ca  sursele de unde puteam lua informatii erau destul de razlete, documentarea a fost cea mai dificila parte a acestui proiect. In timpul documentarii am realizat doua lucruri foarte importante: in primul rand oamenii apreciaza si sustin astfel de demersuri si in al doilea rand mi-am dat seama ca volumul domnului Mihai Albota, „Istoria invatamantului tulcean de la inceputuri pana in anul 2007”, nu reprezinta o sursa credibila deoarece nu recunoaste 19 ani (1940 – 1959) din istoria liceului nostru.

Titlu acestui film este „Moisilistii, ieri si azi„, insa datorita unor erori el a fost prezentat si sub numele de „Moisilistii de ieri si Moisilistii de azi„.

Astazi, filmul a fost proiectat in fata a aproximativ 250 de persoane. Sunt bucuros ca nu am reusit sa-i plictisesc. Oricum acest film reprezinta prima incercare finalizata de a pune cap la cap informatii despre istoria liceului.

La Multi Ani, Moisil! La Multi Ani, LT „Grigore Moisil” Tulcea! La Multi Ani, Moisilisti!

http://www.iubesctulcea.ro/video/istoria-liceului-teoretic-grigore-moisil-tulcea.html

16 gânduri despre „Moisilistii, ieri si azi

  1. fantastic film..pe mine , unul, m-a acaparat cu totul. absolut din categoria pe care o numesc „MUST SEE !!!” bravo si multe felicitari tie munthe !

  2. te rog sa raspunzi la intrebare…prin ce iti explici faptul ca „moisil-fruncea invatamantului tulvean”..te rog sa te documentezi si sa postezi rezultatelor ultimilor 4-5 ani de la bacalaureat(promovati..medie…si sa compari cu alte licee sa vedem unde se situeaza moisil) imi pare rau despre tine te credeam obiectiv

  3. mda…
    L-ati uitat pe domnul Fortzu directorul liceului din vremea mea… pacat… a facut multe pt acest liceu… iar noi l-am iubit si apreciat…
    era apropiat de elevi… punea suflet in tot ceea ce facea… se implica in adevaratul sens al cuvantului… spre deosebire… de stim noi cine… :D dar… asta-i viata… intotdeauna vor exista preferinte… asa ca … BRAVO… imi place ;)

  4. @ Luy .. vb serios ? mi`a fost profesor 2 ani :D si imi e vecin de minim 7 ani :D .. si stiu ca are parti bune , dar are si cateva mai putin :D … sincer nush cum sa`mi imaginez perioada cu „d`nul Fortzu la putere”

    cat despre film, foarte tare .. si stim ca baza – documentarea este una foarte credibila ..

    iar despre mult asteptata trecere a zilei lic .. si eu sunt in asentiment cu tine , incat chiar abia asteptam trecerea ei, dupa programul din ultimile 2 sapt … dar chiar si asa mi`a placut cum a iesit, si a meritat osteneala

    so .. vivat „Moisilistii, ieri si azi”

  5. Votează-ți profesorul preferat! « Cristian Munthe

Lasă un răspuns

